بنام الله///دیروز اخبارهای مهمی در صدر خبرهای دنیا بود توجه کنید1جنگ گاوها مسابقه ای در یک کشور اروپایی2جنگ جیرجیرکها در چین3اورده حیوانات نجس به کلیسای سن پیتر فرانسه برای توبه و عبادت/// البته جای تعجب ندارد زیرا این کفار خود از روز دوشنبه به جان همنوعانشان می افتند در خیابان وبیابان و عراق و افغانستان و سومالی ونیجریه ... سپس شنبه استراحت میکنند و یک شنبه برای توبه به کلیسا میروند / خوب بخاطر اینکه ثابت کنند بین اعمال انان و حیوانات تفاوتی وجود ندارد حق توبه را نیز شمال حال این موجودات نموده اند. مگر حیوانات چه دست کمی از انان دارند/ بدم نیست اول چند حیوان را بجان هم انداخت بعد هم برد کلیسا برای توبه و عبادت انهم در پایگاه تمدن غرب/// به خیالشان با اوردن ای نجاسات به کلیسا قصد بی هرمتی و اهانت به دین و الله را دارند این مفلوکانی که قرنهاست خود و کالبد نجسشان کلیسا را فراگرفته/// یادمان نرود همین مدعیان حقوق حیوانات صدها سال است با استفاده از صنعت زباله ساز و تکنولوژی اهریمنی کمر به انهدام طبیعت بسته اند/ چه خوش است که یار مهدی باشم///هرلحظه سرقرارمهدی باشم///فرقی نکند برای من فرمانده///یارفتگرسپاه مهدی باشم///
نوشته شده در تاریخ جمعه 92 مهر 19 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله/// تعصب یعنی واکنش عصبی بصورت فطری و یا غریزی/ متعصب به کسی میگویند که در قبال برخی کنشهایی که در ان مورد مخالفت ذهنی و یا بدنی دارد واکنش عصبی نشان دهد/ حتی احتمال به خطر افتادن وانحراف در مواردی که بدانها بها میدهد و برایش مهم هست نیز منجر به واکنش عصبی می شود/ مثل ناموس که یک مرد انرا ضامن و پایه ابرو و جایگاه اجتماعی و نقطه ثابت بالندگی خود میداند/ مرد خود را مالک انچه برایش تولید ابرو میکند میداند/ پس هرگونه تحرک غیر عادی و شبهه دار در این ظمینه منجر به وانکش عصبی برای حفظ خطوط قرمز میشود که بدان تعصب میگویند/ تعصب یک حرکت فطری برای بازدارندگی و تکمیل خصلت احساس مسولیت است/انسان بدون تعصب مثل گل بدون خار است یا زنبور بدون نیش/ البته با توجه به نوع رشد وتکامل هر شخص کیفیت ان متغیر است مثلا در جوامع بی ایمان و بدون اخلاق تعصب عادت به تحمل و مدارا میشود/و در جوامع تند رو وافراطی تبدیل به خصلت هجومی و ظلم صفت میگردد/ اما برای جوامع مومنان و صالحان منظم کار کرده و همیشه به جا و به موقع عمل میکند زیرا ذهنیت و تفکر و اعتقاد در مدیرت واکنشهای عصبی بسیار موثر است از این رو مومن واقعی خوش اخلاق واقعیست پس هر کس بد اخلاق است مومن نیست/// حیا نیز اینگونه است حیا نوعی عدم حرکت فطری به سمت عملی نادرست است. حیا نیز بیشتر در زنان قرار دارد زیرا زنان بیشتر بدان نیاز دارند/مثلا زنان وادار به رعایت حجابند پس باید برای ان انگیزه داشته باشند تا مراعات کنند پس حیا تکمیل کننده این امر است حیا نیز نوعی واکنش عصبی و روانی نسبت به امری غیر عادیست/ حیا تکمیل کننده مدیریت نفس است نوعی امتیاز که الله برای کمک به ما در کنترل نفس قرار داده/ حیا مانند ترس است از نوع دیگر/ در جوامع بی ایمان حیا در یک روند رشد و تعلیم و تربیت مانند شمعی که اب شده لوس میشود/ حیا و تعصب بارزترین امتیاز مومن است زیرا به واسطه انها اخلاق بدست می اید و اخلاق یعنی تسلیم و تسلیم موجب تقرب است/ یاران امام زمان مزین به تعصب و حیا هستند/ تعصب انان موجب وفاداری و حیا موجب عدالت ورزی انان است/// اگر کسی در این موارد یعنی تعصب و حیا دارای مشکل است باید نخست ذهن خود را بازساری کند تا به شناخت و معرفت برسد انگاه تعصب و حیا بدو باز میگردد. .. خوشا بحال کسایی که حیا و تعصب انان را از گناه وا میدارد و این نعمت است خدایا تورا شکر بی پایان به خاطر این نعمت
|+| نوشته شده توسط sale63 در یکشنبه چهاردهم مهر 1
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92 مهر 14 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله/// تمام موارد ذکر شده درست است و هر پلیدی مستحق لعن است اما نباید به هنگام مدارا و یا هدایت و عهد صلح به طرف مقابل لعن فرستاد زیرا هم باعث دشمنی و هم عدم هدایت میشود/ لعن باید محتوایی باشد مثلا گفت لعنت بر منافق یا بر کسی که به پیامبر افترا بسته یا ستم کرده /جوری که طرف مقابل از درون به سختی وجدان افتد نه انکه با خطاب سریع و رک برای تحقیر لعن فرستاد زیرا هم باعث لجاجت و هم باعث کینه وانتقام میگردد/و هم ممکن است بخاطر لعن ما مقدسات ما مورد اهانت قرار گیرد
بدون نظر
sale63 ya mahdi | 18:18 - جمعه دوازدهم مهر 1392
نوشته شده در تاریخ جمعه 92 مهر 12 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله/// این مطلب برای اولین بار دردنیا مطرح میشود و نویسنده تنها منبع ان است.قران:ای انسان مگر قول ندادی که در دنیا شیطان را پرستش نکنی) ادرس این ایه را ندارم اما در قران موجود است/// ما این قول را چه موقع دادیم؟؟؟ خوب از متن واضح است قبل از تولد. پس ما قبل از تولد روح توانا به تفکر و مراودت داشته ایم. به چه کسی قول دادیم؟ خوب الله؟ ما به الله پیش از تولد قول دادیم پس از تولد در دنیا شیطان را پرستش نکنیم. انگاه به الله و ائمه بیعت نمودیم و زندگی دنیوی خود را در زوایای گوناگون مشاهده کردیم. هر کس بقدر خودش دید. سپس بدنیا امدیم و در روند رشد جسمانی انچه در اول بر ما گذشت را فراموش کردیم تا ازموده شویم. در اینده خواهیم رفت به برزخ ما پس از وفات در قبر مجددا انچه کردیم و بر ما گذشت در دنیارا مشاهده میکنیم. و دیگر ما می مانیم اعمال ما و لطف و کرم و محاسبه الله. حالا فرق ائمه با چیست؟ بسیار ساده بگویم (((انها فراموش نمیکنند اما ما فراموش میکنیم)))حالا بهتر میتوانید درک کنید که وقتی گاها تصاویر و حواثی در دنیا در یک ان برایتان تکراری بنظر میرسد دلیلش چیست. دلیلش این است که در بالا نوشتم نه تناسخ و بازگشت روح بدنیا
چه خوش است که یار مهدی باشم///هرلحظه سرقرارمهدی باشم///فرقی نکند برای من فرمانده///یارفتگرسپاه مهدی باشم///
| +| نوشته شده توسط sale63 در پنجشنبه بیست و یکم شهریور 1392 | یک نظر
|
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 مهر 10 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله///روح در کل یک مایه اولیه است که به ذات الهی بارور شده و احساس من هستم همان روح است. حالا از این روح در حالات و اشکال گوناگون به مخلوقات از روی کرم اعطا شده یعنی هر کس روح مستقلی دارد یعنی احساس من هستم مستقلی دارد اما منبع ارواح یکیست و ان روح مفرد است/ما و همه انسانها از یک روح مادر تغذیه شده ایم اما هرکدام احساس جداگانه ای داریم در عین حال همه مشابه همدیگریم درد باعث فریاد ما غم باعث اشک ما و داغ باعث عزای ما و شادی باعث لبخند و خرسندی ما .خوردن باعث سیری ما نوشیدن رفع عطش ما.نماز ارامش ما تفکر بیداری ما و و و و و بسیاری شباهات دیگر که دلیل ان همین است که ما از یک روح مادر زاده شدیم با احساس وجودی مستقل از هم
چه خوش است که یار مهدی باشم///هرلحظه سرقرارمهدی باشم///فرقی نکند برای من فرمانده///یارفتگرسپاه مهدی باشم///
|
+| نوشته شده توسط sale63 در سه شنبه دوم مهر 1392 |
نظر بدهید
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مهر 9 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله .درطول زمان غیبت افرادی موفق به زیارت امام شده اند.این نشان دهنده این است که امام در صورتی که به اصل غیبت واهداف ان صدمه وارد نشود از به حظور پذیرفتن دلباختگانش باکی ندارند وبرای ان از طرف الله ممنوعیتی صادر نگردیده.مشرفان خدمت امام به سه دسته تقسیم میشوند الف(علماوافرادی که برای ملاقات امام برنامه ریزی داشته امد وبه مقصود به ازن الله رسیده اند .ب(افرادی که به دلایل ویژه میبایست به امام مشرف شوند).ج(افرادی که بطور مدام وپیوسته با ان حضرت مرتبط میباشند) دسته اول که مشخص است دلیل تشرفشان مهربانی وکرامت امام است انان با دوری از دنیا چله گیری وراز ونیازوتمناوتوسل توانستن لیاقت دیدار امام راشامل شوند واکثرا این امر برای این افراد تنها یک بار رخ میدهد.دسته دوم شامل ضروریات میشود مانند افرادی که امام برای شفای انان بااین افراد ملاقات نموده ویا زمانی که امر دین توسط کسی سهوا به خطر میافتد ویابرای یاری رساندن به نیازمندی ودر نهایت برای راهنمایی دادن درموارد لازم واساسی.اما دسته سوم.این افراد گاهی از علملا میباشند اما اکثرا افرادی که بطور مداوم با امام در ارتباطند انسانهای فقیر وامتحان پس داده ای هستند که هرگز به چشم نمیایند.کسانی که از شدت عشق واشتیاق به وصال امام امورات زندگیشان بهم میریزد وتاب دوری قالب از انان تهی مینماید. کسانی که اگر امام را نبینند میمیرند وتوانی برای ادامه حیاط نخواهند داشت.اینان محرم وصال هستند ودوستان امام.امام بنابر وظیفه امامتش همیشه اینان را دراغوش میکشد در حالی که نه شفا میطلبند ونه چله ای گرفته اند.ضربان قلبشان بادیدن امام شارج میشود .امام برای اینان غائب نیست وچه کس میداند چند نفر در گیتی اینگونه بوده اند.انان که عمرشان به ظهورقد نمیدهندواینگونه اند سرانجام به همنشینی یار میرسند.واگر در سالهای ظهور در قید حیاتند اری جنس یاران امام اینان هستند ملاک برای الله عشق صداقت ووفاداریست.او به انان قدرت علم وشعور میدهد قبل از انکه متولد شوند وپس از ان.او انان را ازهلاکت نجات میدهدوانانرابرای دوری از شیاطین یاری میکند.ظاهری ناتوان وشاید بی لیاقت داشته باشند اما انان وفاداران کوی ایمانند .جنس یاران امام از اهن وروحشان ازنوراست.انان مظلومان عالمند درد میکشند در حالی که دردی نمیزنند.رنج میبرن در حالی که رنجی نمیرسانند همیشه شاکرن وپول اندوزی مرامشان نیست.درماندگان امیدوارند.در چشمهایشان اندوه فراوان ودر قلبشان شادابند.هراسی ندارند امانگرانند.ایمانشان نهان است وبارنج وبیطاقتی بر انتظارصبورند.بهشت رامیدهند وخدمت به الله را میطلبندو. ناخواسته گناهانی میکنند وبرگناهشان از ندامت چون پدر مردگان میگریند .هیچ لذتی برانان از رنج فراق گوارا نیست وهرگاه از انان سوال شود چه حسی داری گویند هیچ در حالی که رنجورند.مبارکشان باد این بندگی
|
+| نوشته شده توسط sale63 در جمعه بیست و سوم فروردین 1392 |
آرشیو نظرات
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مهر 9 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله /خوابها سه حالت دارند. خوابهایی که ماثر از اتفاقات روزمره زندگی انسان هستند ومعمولا بصورت درهم وبهمراه پریشانی واشفتگی حالت نمو پیدا میکنند وغالبا تعبی خواصی ندارند/دوم خوابهایی که ماثر از نقش شیاطین میباشند وهمواره باحالات گناه ومعصیت همراهند مثل نزدیکی کردن در خوابها ویافحاشی کردن و گاه موردتهدید قرار گرفتن/سوم خوابهایی که ماثر ازافکار وعقاید وعلاقه مندی های بلند مدت انسان است مانند خوابهای معنوی که برای موئمنان وصالحان بیشتر شکل میگیرد.مانند دیدن ائمه در خواب ویارفتن در مساجد واماکن مقدس/ درحالات اول وسوم بویژه سوم امکام الهام گیری وکشف وجود دارد وتعبیر ان بستگی به زندگی وحالات بیننده خواب است .ازجمله شفا یافتن در خواب نیز جز رده سوم است .بهر حال خواب تکلیف شرعی نیست مگر انکه برای امر خواصی وبصورت مداوم وبا علائم خواص باشد که منطبق با ولقعیت باشد در این صورت اگر منع شرعی برای ان عمل نباشد انجام ان با مشورت با یک عالم شاید مفید باشد .امکان تکلیف واجب در خواب محال است اما تکلیف مستحب ومباح خلاف شرع نیست وامر به گناه وبدی در خواب سرچشمه شیطانی دارد وباید شرعا به ان اعتنا نکرد
| +| نوشته شده توسط sale63 در شنبه چهاردهم اردیبهشت 1392 | آرشیو نظرات
|
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مهر 9 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله //برادران وخواهران ادعای نیابت امام از سوی هرکس دروغ و دلیل ان یا توهم است یافرست طلبی یاضربه زدن به جریان مهدویت/اگر قرارباشد کسی یمانی یا خراسانی یاغیر باشد نیازی به ادعا نیست این افراد بدون انکه ادعاکنند خود شناخته میشوند ونشانهایی دارند وهر ادعایی نشانه ریاست زیرا حتی اگر خود خراسانی ویمانی العان خود خود را بشناسند هم در اوضاع کنونی جرات معرفی خود را ندارند وهرگزادعایی نمیکنند/مشک ان است که ببوید نه انکه عطار بگوید
|
+| نوشته شده توسط sale63 در دوشنبه شانزدهم اردیبهشت 1392 |
آرشیو نظرات
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مهر 9 توسط
63شاعر شهدا 666
ایا انتخابات در شرع اسلام جایگاهی دارد .؟
خیر/انتخابات بامفهوم اینکه اکثریت بر اقلیت حاکم باشند ویا اکثریت تصمیم برای یک امت بگیرند در قوانیین الله این مردود است/زیرا اکثریت دلیل حقانیت نیست وهمیشه اکثریت ظالم در جهان به همین روش بر اقلیت مظلوم حکومت و.ظلم کرده اند .چون انسان معصوم نیست مرتکب اشتباه گناه وظلم میشود.پس تنها خدا وامام عادل هستند وصاحب تقسیم حق میباشند امااما/اینها که گفتم منکر خرد جمعی نیست/البته که در بین افراد غیر معصوم وجود خرد جمعی بسیار مفید است وسرنوشت ساز/اگر انتخابات به معنای حق مشورت مردم باشد شرعیست /یعنی مردم نمایندگان خود را در یک خرد جمعی پیشنهاد دهند ودر صورت نبود ایرادات شرعی وتخصصی با ان موافقت شود این عمل برای اداره یک امت مفید است ونهی شرعی ندارد .بهر حال در زمان غیبت امام حاظر جوامع بشری نیاز به مدیر ومسول دارند توجه کنید مدیر و مسول نه حاکم/پس انتخاب با این اساس واصل امری لازم ومفید است وشرکت در ان نشانه بصیرت وعلم است
|
+| نوشته شده توسط sale63 در پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت 1392 |
آرشیو نظرات
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مهر 9 توسط
63شاعر شهدا 666
بنام الله/توجه/دزدی.زنا.غیبت.بدحجابی.تهمت.بینمازی.روزه خواری.خوانندگی زنان.شنیدن غنا.استمنا.مشروب/یازده مورد ازگناهان شرعی که توسط الله حرام هستند حالا چندتا از این کناهان جرم است/دزدی.زنا.بد حجابی.تهمت.روزه خواری.خوانندگی برا زن.مشروب./هفت مورد جرم است اما این چهار مورد جرم نیست/غیبت.بینمازی.شنیدن غنا.استمنا/جرم بودن یا نبودن گناه را از کجاباید تشخیص داد ایا معیاری دارد/معیار چیست. حق الناس؟پس چرا غیبت جرم نیست. چه گناهی بالاتر از بینمازی .اما بد حجابی جرم است وروزه خواری /ایا شدت گناه در جرمیت ان ماثر است/ خیر/میبینیم که نیست/براستی قانون از چه معیاری سرچشمه میگیرد ایا در حکومت امام زمان تمام گناهان جرم است. یا معیار برای درک جرمیت یک گناه چیست/ایا عملی مباح هم میتواند جرم باشد مثل پیداکردن گنج/ ایا حرامی میتواند قانون باشد/؟مثل توقیف ومصادره همان گنج پیداشده یابردن املاک مردم در طرح های عمرانی بدون نظر خواهی از انان/فاصله ما تا قانون ایدال چقدر است/این همه تناقص ایا بخاطر درک ناصحیح ما از قوانین الله نیست یا ما عمدا از روی منفعت طلبی اینگونه جامعه بشری را تکامل ناقص وغلط داده ایم. راهکار چیست .چگونه باید رفتار کنیم ایا ما قادر به تسلیم در برابر اراده واحکام الله هستیم.ایا ظهورامام تنها راه دحل است تا چه اندازه ما میتوتنیم پیش از ظهور از بار گرفتاریها بکاهیم ایا اصلا چنین درخواست وتوقعی الله وخلیفه اش از ما دارند/
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 مهر 9 توسط
63شاعر شهدا 666