سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دره کوچک///قاف در بقا
برای مهدی

بنام الله

ب راستی متحد مال در جهان امروز در عرصه های مختلف کدام جریان است جریان شانگهای یا اعتلاف غربی؟

ایا ائمه ما در این رابطه مارا هدایت کرده اند؟

امروزه که با چشم و سر شاهد متقارن شدن منافع ملی و منطقه ای خود با کشورهای عظو شانگهای هستسم ایا این تداخل منفعت میتواند جوازی برای اتحاد و همکاری با انان باشد؟

ایا ممکن نیست ما از چاله غرب فرار کرده به چاله روس و چین و هند گرفتار اییم؟

ایا در واقع این کشورها با ما مشترک المنافع هستند؟

اساسا هدف ما از برپایی نظام اسلامی چیست و ایا اهداف ما دنیایی و بر مبتنی بر مناسبات و معیارهای دنیای مدرن است یا نه؟

ایا پیش از این ائمه ما با چنین جریانی در طول رسالت خود روبه رو شده اند و ایا میتوان عدالت و حقانیت را و راه راست را از نحوه برخورد انان تجزیه و تحلیل کرد؟

چرا فرماندهان سپاه اسلام برای ضربه زدن به دشمن درجه یک ما متوسل به دشمن بعدی ما شده اند ؟ایا الله و ایمانشان انان را کفایت نمی کند/؟

اهای عزیزان پاسدار و اهای برنامه ریزان نظامی به الله قسم حتی با معیارهای دنیوی اتحاد و همکاری با روسیه برای ما موجب نکبت و گرفتاری است ایا شما بصیرن را گم کرده و با عقل خود که ناقص است رفتار می کنید در حالی که از تمام امور دنیا و دشمنانتان اطلاعات کافی ندارید؟

من دوست برادر و خادم شما هستم این راه غلط است از روس ها دور شوید و النان را به خودشان واگذارید ایا فراموش کرده اید که همین روس ها با همین ساختار و اندیشه کنونی اشان در قرون و دهه های گذشته چقدر خون برادران مسلمان شما را در منطقه ریختند  در اذربایجان در ارمنستان در افغانستان ؟حالا چه جوری شما با انان همکاسه شدید ؟

ایا غلبه بر داعش و امریکا و عربستان ارزش این خفت را دارد این خفتی که در اسمان ناظر و شاهد ان هستند

دلیل دارم برایتان ایا امیرالمومنین حضرت علی ع در زمان شروع خلافت ابوبکر از طرف ابوسفیانیان تحریک به اتحاد و نبرد با ابوبکر و عمر نشده؟>

قطعا می توانست با اتحاد با انان پروند خلافت بکر را در نطفه بسوزاند اما او شرافت و شانش اینقدر پایین نبود که برای پیروزی زود هنگام زیر پرچمی واحد با منافقان و کفار برود و با انان متحد شود

بجایش صبر را برگزید و کار خودش را و وظیفه اسمانی خودش را انجام داد و هنوز هم تا پیروزی واقعی که همان تشکیل حکومت مهدوی است زمان مانده

ایا شما سربازان امام زمان نیستید؟

پس در زیر همان پرچم مقاومت بمانید و نه انرا با دیگران شریک شوید و نه دشمن و منافق را برای منافع زود گذر زیر ان ره دهید

این سعادت دنیا و اخرت شما است والسلام








نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94 مهر 23 توسط 63شاعر شهدا 666
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin